Realizacje

 

Euronewsy

Komisja Europejska Przedstawicielstwo w Polsce

Lemon Spot opracowało serię sześciu „europejskich newsów” – postów, zawierających przegląd pozytywnych informacji z życia codziennego mieszkańców Unii Europejskiej w czasie pandemii.

Celem projektu było zróżnicowanie informacji pojawiających się na profilu KE na Facebooku (tzn. oficjalne komunikaty na temat walki z pandemią, cyberprzestępczością i fake newsami) oraz przekazanie w lżejszej formie pozytywnych informacji/przykładów, jak wygląda „odmrażanie” życia mieszkańców UE i gospodarki, jakie innowacje zostały wprowadzone w wyniku pandemii, co możemy zrobić, aby poprawić jakość naszego życia w warunkach pandemii i zadbać o środowisko.

 

Zadania agencji

  • Research informacji do opracowania postów
  • Research grafik do postów
  • Opracowanie merytoryczne tekstów do postów
  • Koordynowanie publikacji postów z social media menedżerem KE w Polsce
Euronewsy dla KE

Galeria

Zobacz inne projekty