Realizacje

 

Dzień Europy 2019

Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce

Realizacja kampanii informacyjnej z okazji Dnia Europy i promocja obecności Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce w Miasteczku Europejskim, na pikniku rodzinnym organizowanym przez Fundację Schumana.

Tematem przewodnim wydarzenia były  wybory do Parlamentu Europejskiego (2019) oraz rocznica 15-lecia przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Celem działań informacyjno-edukacyjnych było zachęcenie obywateli do aktywnego korzystania ze swoich praw i do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Jednym z elementów kampanii promocyjnej była opracowana przez Lemon Spot aplikacja online „Mój Głos, Moja Europa”, która zachęcała do głosowania na organizacje pozarządowe działające na rzecz lokalnych społeczności.

15-lecie przystąpienia Polski do Unii Europejskiej stało się natomiast okazją do informowania o korzyściach, jakie daje nam członkostwo we Wspólnocie Europejskiej.

 

Zakres działań:

  • Opracowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej , w tym kampanii PR i social media  
  • Opracowanie koncepcji i wykonanie aplikacji  „Mój Głos, Moja Europa” oraz specjalnej strony www dedykowanej kampanii
  • Opracowanie koncepcji kreatywnej obecności PKE na pikniku rodzinnym w Miasteczku Europejskim
  • Realizacja scenografii stanowiska PKE na terenie Miasteczka Europejskiego
  • Przygotowanie i poprowadzenie animacji na terenie Miasteczka Europejskiego
  • Planowanie i zakup mediów
  • Współpraca z wybranymi fundacjami

 

Piknik europejski

Galeria

Zobacz inne projekty